Don't Starve: Hamlet Console Edition
Wilson löytää Don’t Starve: Hamlet Console Editionssa kadonneen aristokraattisen Sikamies-kaupungin, joka sijaitsee pahaenteisessä trooppisessa viidakossa. Voitko sopeutua ulkopuolisena yhteiskuntaan? Voitko ansaita kuuluisuutta ja rikkauksia kadonneiden jäännösten löytämisessä? Rapautatko kohteen Aporkalypse? Avainominaisuudet -Tutustu kaupunkielämään: Vieraile kaupoissa ja käy kauppaa sikayhdistyksen kanssa. Osta ja korjaa oma koti. - Uppoudu muinaisiin raunioihin: Tutustu muinaisen sika-sivilisaation kadonneeseen maailmaan, joka on täynnä ansoja, ja kokeile taitojasi aarremetsästyksessä. - Tutki uusia maita: Löydä uusien villieläinten ja vuodenaikojen salaisuudet. - Käsittele ja kokeile uusia esineitä: Löydä uusia aineosia ja reseptejä uusien ongelmien ratkaisemiseksi. Kolme uutta hahmoa - Wilba: Kuningattaren Malfalfa tytär, prinsessa Wilba rakastaa kansaansa. Jos hän vain haluaisi työn. - Wormwood: Kuka tietää, mistä tämä luonnonolento on kotoisin, mutta todennäköisesti hän kasvaa sinusta. - Wheeler: Topakka aeronautti, jonka viimeisin seikkailu on ajanut pois kurssistaan.