Dirt Rally
DiRT Rally on kaikkien aikojen aidoin ja jännittävin rallipeli: DiRT-yhteisön jäsenet ovat testanneet sitä yli 120 miljoonaa tiekilometriä. Se luo täydellisesti tunteen ratin puristamisesta rystyset valkoisina, kun auto kiitää vaarallisella tiellä hurjaa vauhtia ja yksikin kolari voi pilata ajan. Jokainen osuus koettelee pelaajaa eri tavalla, kun kiidät hallinnan rajamailla lumessa, jäällä, asfaltilla ja soralla erilaisten säiden armoilla. Kun auto kuluu ja osuus seuraa toista, rallitallin omistautunut tiimi yrittää pitää auton kilpailukykyisenä. Jokaisesta kisasta tulee keskittymistä ja taitoa vaativa maraton. DiRT Rally sisältää myös virallisesti lisensoitua World Rallycross -sisältöä, jossa pääset kokemaan maailman nopeimpien ralliautojen huumaa ja jännitystä, kun kolhit muiden kuljettajien autoja sarjan lempiradoilla niin yksinpelissä kuin kiihkeissä monen pelaajan kisoissakin.