Directive 8020: Digital Deluxe Edition
Directive 8020: Digital Deluxe Editionissa voit pelata Dark Pictures -lempihahmojasi eri asuihin pukeutuneena, muuttaa näkymiä suodatinpaketilla, katsella kulissien takaista erikoissisältöä digitaalisessa kuvakirjassa, kuunnella toistolla pelin ääniraitaa ja tutkiaThe Dark Pictures Heirlooms Retrieval -lisätehtävää. Sisältö: THE DARK PICTURES OUTFIT PACK Käytä The Dark Pictures -hahmojen ikonisia asuja Cassiopeiassa. Pelaa uniteknikko Carterina House of Ashesin Jasonin armeija-asussa tai tiedeteknikko Andersina Man of Medanin Julian sukelluspuvussa. BONUSTEHTÄVÄ: THE DARK PICTURES HEIRLOOMS RETRIEVAL Salainen tehtävä odottaa. Etsi ja kerää kätkettyjä nukkeja ja reliikkejä peleistä Man of Medan, Little Hope, House of Ashes ja The Devil in Me. Kukin keräilyesine avaa hyytäviä salaisuuksia, jotka yhdistävät Directive 8020:n The Dark Pictures -universumiin. ELOKUVAMAINEN SUODATINPAKETTI Valitse Directive 8020:n kuvaustyyli valitsemalla jokin kolmesta grafiikkasuodattimesta, jotka edustavat avaruusmatkailun eri aikakausia. Muokkaa Directive 8020:n karmivaa tunnelmaa kolmella avattavalla elokuvasuodattimella: Sisältö: 60-luvun suodatin – klassinen mustavalkoinen kuva tuo mieleen avaruuskilvan varhaiset kuvat. 70-luvun suodatin – rakeinen kaitafilmi tekee tunnelmasta karkean dokumenttimaisen. 80-luvun suodatin – videokasetin retro-estetiikka suorastaan tihkuu analogista kauhua. DIGITAALINEN KUVAKIRJA Tutustu synkkään luomisprosessiin. Katsele Tau Ceti f:n konseptitaidetta, varhaisia Cassiopeia-malleja ja sen tuhoontuomitun miehistön groteskeja muodonmuutoksia. EKSKLUSIIVINEN ÄÄNIRAITA Uppoudu kauhistuttavaan äänimaisemaan, jonka on luonut palkittu säveltäjä Jason Graves, sekä kosmista kauhutunnelmaa virittäviin valikoituihin lisenssikappaleisiin.