Die for Valhalla!
Die for Valhalla! on toimintaroolipeli, jossa hakkaat, sivallat ja murskaat vihollisesi! Valtaa ja hallitse sankareita, hirviöitä ja muita olentoja auttaaksesi viikinkejä pelastamaan maailmansa! Olet valkyria, yliluonnollinen kilpineito, jolle on annettu kyky hallita kaatuneita sotureita. Lähdet suorittamaan tehtävää, joka johdattaa sinut läpi omituisten maiden, missä skandinaaviset mytologiat törmäävät Lovecraftin tarustoon. Kuulostaako oudolta? No, sitä se onkin! Voit pelata yksin tai ystäviesi kanssa paikallisesti (jopa neljä pelaajaa). Avainominaisuudet: Toiminnantäytteinen sekoitus roguelike-pelejä ja arcade-tyyppisiä tappelupelejä. Löydä ja avaa yli kymmenen viikinkiklaania. Jokainen seitsemästä viikinkiluokasta tarjoaa omat pelityylinsä ja yhdistelmänsä. Valittavana on yli 80 taitoa, kun nostat valkyriaasi tasoissa. Saat söpöistä mutta verenhimoisista olennoista kumppaneitasi. Pelaa ystäviäsi vastaan Deathmatch- ja Survival-tiloissa. Ja enemmän!