Dead Rising 4
Valokuvaaja Frank West palaa Dead Rising 4:ssä – suositun zombiepelisarjan täysin uudessa luvussa. Mukana ovat kaikki rajoja rikkoneen pelisarjan klassiset ominaisuudet, kuten valtava valikoima pelaajien yhdisteltävissä olevia aseita ja kulkuneuvoja käytännöllisistä kaistapäisiin. Pelaajat pääsevät tietysti käyttämään myös uusia näyttäviä ominaisuuksia, kuten uusia zombieluokkia, EXO-pukuja ja neljän pelaajan yhteispeliä. Dead Rising 4:ssä intensiivinen toiminta ja aseiden sekä hahmojen verrattomat mukautusmahdollisuudet maustavat sykettä nostavaa kamppailua avoimessa hiekkalaatikkomaailmassa – jossa pelaajan on selviydyttävä tutkimalla, keräilemällä ja taistelemalla. Ilmestyy jouluna Xbox Onelle ja Windows 10:lle.