Dead Cells: Road to the Sea Bundle
Tämä paketti sisältää Dead Cells -peruspelin sekä kaikki siihen tähän mennessä julkaistut DLC:t: - Rise of the Giant - The Bad Seed - Fatal Falls - The Queen and the Sea Saat siis alkuperäisen Dead Cells -sisällön lisäksi yhteensä 8 uutta kenttää ja 5 uutta loppupomoa sekä kaikki näihin liittyvät viholliset, aseet ja asut. Tarkista kunkin DLC-pakkauksen oma kauppasivu, jos haluat tarkempia tietoja niiden sisällöstä. Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä Redditissä tai Discordissa. Pidä hauskaa!