DayZ Livonia Edition
DayZ on kovan luokan selviytymispeli jossa pelaajien on pyrittävä selviytymään maailmanlopun jälkeisessä maailmassa jota kansoittavat tartunnan saaneet ja muut selviytyjät. Tämä paketti sisältää peruspelin, joka sijoittuu alkuperäiseenChernaruksen karttaan ja uuden ladattavan lisäsisällön Livonian, joka sisältää täysin uutta maastoa. DayZ Chernarus – Ikoninen DayZ-maasto, joka sijoittuu Neuvostoliiton jälkeiseenChernarukseen ja käsittää 230 km2 käsinluotua maastoa, joka perustuu todellisiin, oikean elämän sijainteihin. DayZ Livonia -ladattava lisäsisältö – Aivan uusi 163 km2 kartta mahdollistaa kovan luokan selviytymishitin kokemisen täysin uudessa ympäristössä. Pelaajat laittavat selviytymiskykynsä koetukselle seikkailemalla Livonianvieraassa maastossa selvittääkseen, kuinka kauan he pystyvät pysymään elossa maailmassa, joka on armottomampi kuin koskaan aiemmin.