DayZ Livonia
Astu Livoniaan. Villieläimiä, raunioita ja salaisia paikkoja täynnä oleva Livonia tarjoaa pelaajille 163 km2 peltoja, metsiä ja salaperäisiä maisemia. Se on ainutlaatuinen kokemus, joka puhuttelee niin DayZ:n uusia pelaajia kuin myös selviytymisen veteraaneja. Lähde tutkimusmatkalle. Jännittävä kokoelma aiemmin tuntemattomia paikkoja odottaa rohkeita ja seikkailunhaluisia. Tutki synkkiä soita, hylättyjä metsästysmökkejä, sahoja ja tuhoutuneita metsäalueita sekä valtavia kivilouhoksia, joista voit löytää kätköjä ja käyttämättä jääneitä räjähteitä. Seuraa karhua. Livoniassa ruokaa on niukasti. Jos haluat selviytyä, sinun täytyy oppia kuinka metsästää, kalastaa ja kerätä luonnon antimia armottomassa erämaassa. Onneksi maa vaikuttaa nyt elävämmältä kuin koskaan ennen maailmanloppua. Selvitä salaisuus. Suuntaa etelään ja löydä piilotettuja sisäänkäyntejä, jotka johtavat salaperäiseen maanalaiseen tilaan. Varmista, että sinulla on ystävä mukana, kun alat etsiä porttia maan alle. Myös varusteet ovat tärkeitä – erityisesti taskulamppu. Muuten saatat eksyä pimeisiin, labyrinttimäisiin käytäviin, jotka odottavat tunkeutujia.