Darksiders II Deathinitive Edition
Omaksu kammottavan voiman rooli, jota kaikki pelkäävät, mutta kukaan ei pääse pakoon. Tuomiopäivä on herättänyt legendaarisesta neljästä ratsastajasta pelätyimmän, Kuoleman, joka lähtee nyt puhdistamaan veljensä nimen. Matkan varrella ratsumiehelle selviää, että muinainen kauna saattaa uhata koko luomakuntaa. Kuolema elää! Deathinitive Edition sisältää – Darksiders 2 -pelin ja kaikki lisäsisällöt, jotka tarjoavat yli 30 tuntia pelattavaa – parannuksia pelin eri osa-alueihin ja vihollisten pudottamaan saaliiseen – parannetun grafiikkamoottorin, joka tuottaa entistä hienommat grafiikat, valaistukset ja varjot – parannetut ja uusitut taso-, hahmo- ja ympäristögrafiikat – tuen 1080p-resoluutiolle. Mukana tulevat myös seuraavat lisäsisällöt: – Maker Armor Set – The Abyssal Forge – The Demon Lord Belial – Death Rides – Angel of Death – Deadly Despair – Shadow of Death – Mortis Pack – Rusanov's Axe – Van Der Schmash Hammer – Fletcher's Crow Hammer – Mace Maximus – Argul's Tomb. Upea visuaalinen ilme: Koe tämä ominaisuuksiltaan ja sisällöltään monipuolinen toimintaseikkailu kauniilla 4K-tarkkuudella. Parannuksiin kuuluu säteenseurantatekniikka ja huomattavasti paremmat valaistukset ja varjot. Pikalataus: Darksiders II Deathinitive Edition hyödyntää pikalatausta, kun käytössä on äärimmäisen nopea SSD-levy. Pelaa Kuolemalla: Ohjaa legendaarisista Neljästä ratsumiehestä pelätyintä, Kuolemaa, joka pystyy tuhoamaan kokonaisia maailmoja, ja taistele taivaan, helvetin ja muita voimia vastaan. Eeppinen maailma: Pelin ennennäkemätön maailma on toteutettu Joe Madin ainutlaatuiseen tyyliin. Pelaajan valinnat ja mukautus: Luo oma Kuolemasi ja kokemuksesi erilaisilla haarniskoilla, aseilla ja taitopuilla. Uusintamahdollisuus: Tutki laajaa avointa maailmaa, suorita kymmeniä sivutehtäviä ja muokkaa Kuolemaasi tasojärjestelmän, taitopuiden ja lukuisten varusteyhdistelmien avulla. Matkaaminen: Kuolema on vikkelä ja ketterä hahmo. Hän pystyy uskomattomiin akrobaattisiin temppuihin ja voi tutkia maailmaa ennennäkemättömin tavoin.