DAKAR 18
DAKAR 18 on realistinen simulaatio maailmankuulusta Amaury Sport Organisationin Etelä-Amerikassa vuosittain järjestämästä rallista. Se tekee vaikutuksen huikeilla grafiikoillaan ja monipuolisella ajoneuvovalikoimallaan, johon kuuluu moottoripyöriä, autoja, kuorma-autoja, mönkijöitä ja SxS:iä. Pelaajat kisaavat hurjissa moninpeliralleissa ja offline-tilassa ralliajotaitojensa kehittämiseksi. Dakar 18 -pelin ominaisuudet: - Virallisia valmistajia: mm. Peugeot, KTM, Honda, Yamaha, Mini, Renault ja Mitsubishi - Virallisia kilpailijoita: mm. Sam Sunderland, Carlos Sainz ja Sebastian Loeb - Realistinen navigointi: sisältää Dakar 2018:n viralliset tiekirjat - Aika- ja sääsimulaatio: voit juuttua kuivaan hiekkaan polttavan auringon alla tai taistella syvässä mudassa kaatosateessa! - Realistinen ajoneuvofysiikka: täysi hallinta on avain paalupaikan saavuttamiseen! - Pelastus ja korjaus: Ajatko vain voitto mielessä vai oletko valmis auttamaan muita? Jäät yksin vain jos jätät muut yksin!