Crossout — Project “Shadow”
– Ainutkertainen Projekti ”Shadow”-panssariajoneuvo – Uusi varsijousi: ”Artemis” – ”Paris”-hajontavakautin (1 osaa) – Ohjaamo Raskas hytti ”Echo” – Liikevarusteet: Raskaat ”Titan”- ja ”Titan ST” -pyörät (2 osaa molemmissa) – Laitteisto: ”Dun horse” -moottori, ”Ammo rack” -ammuksia – ”Aaron” -potretti – Koristeita: ”Gargoyle” (2 osaa) – Maalipinta – Varhainen käyttöoikeus uusiin rakenneosiin – Kokoelma rakenneosia; – 1 500 pelikolikkoa – Uuden osien enimmäismäärän (55 osaa). Tämä panssariajoneuvo on kylmä ja synkkä kuin kosto ikään, ja se on täysin nerokkaan luojansa käsialaa. Ajoneuvon jokainen osa on suunniteltu saavuttamaan isäntänsä päämäärä – päämäärä, jota tämä tavoitteli vuosikausia hioen taitojaan ja viimeistellen suunnitelmiaan. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 55:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.