Crossout – Electric beetle
– Ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo Electric beetle (Lite-versio) – Eeppinen-harvinaisuusluokan ase Jalkajousi Acari – Uusi pyörimistyylinen liikevaruste Atom (4 kpl) – Ohjaamo: Quantum; – Ainutkertainen hahmopotretti Atypus – 1 500 pelikolikkoa. – Uusien rakenneosien käyttöoikeus – Osien enimmäisraja nyt 50. Copperhead-stadionilla oli aina työtä tarjolla. Onneksi Arbiter Petrolium ei koskaan pihistellyt palkinnoista, ja areenalla käytyjen taistelujen ansiosta Atypusilla ei ollut puutetta varaosista. Siten hän kykeni jatkuvasti parantelemaan ja kehittämään panssariajoneuvoaan. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa jopa 50:een. Huomio! Varaston tarvikkeiden enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Ainutkertaisten muotokuvien avulla erotut selviytyjien joukosta. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.