Crossout — Cleaner Starter Pack
— Ainutkertainen panssaroitu ”Accomplice”-ajoneuvo — ”ZS-33 Hulk” -tornitykki, ”DT Python” -tykkitorni — ”Bear”-ohjaamo — Ainutkertainen ”Hog”-hahmopotretti — Ainutkertainen ”Scavenger’s mark” -tarra — Ainutkertainen ”Crust”-maalipurkki — 650 pelikolikkoa — Uusi asennettavien osien enimmäisraja (50 osaa). Laakson kaikki asukit tietävät Scavengers-klaanin kuuluvan Brotherhood-sotilasjärjestöön – johon kuuluvat myös Steppenwolf-klaanin jäsenet. Niinpä kurinalaisuus ja tiukka keskinäinen hierarkia ovat erittäin tärkeitä Scar AB:n väelle. Joka uraputkella on kuitenkin oma heikkoutensa, yleensä aivan putken alussa. Hog on liittynyt Scavengerien joukkoon vasta hiljattain, mutta hän on jo osoittautunut taitavaksi ja vastuuntuntoiseksi uurastajaksi, joka löytää hyödyllisiä romuja ja suojelee niitä vihamielisiltä jengeiltä. Scar ylentäisi Hogin mielellään, mutta kun ”hän on vasta aloittanut täällä”. Onneksi Hog on ammattimainen palkkasoturi, jota kiinnostaa vain hänen saamansa palkkio. Ja Scavengerit maksavat aina velkansa. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 50:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Ainutkertaisten muotokuvien avulla erotut selviytyjien joukosta. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.