Crossout – Catalina
– Panssaroitu ajoneuvo ”Beauty” – Uusi eeppinen ohjaamo ”Catalina” – Uusi ”Daze”-signaalinhäiritsin – Hahmopotretti ”Jonathan” – Maalitölkki ”Lipstick” – Early access -käyttöoikeus uusiin rakenneosiin – Uusi asennettavien osien enimmäisraja (40 osaa) – 1 500 pelikolikkoa. Rakkaus saa ihmiset käyttäytymään välillä oudosti, mutta moinen ei ole mitään verrattuna siihen, mitä tunne saa aikaan autoissa. Parin viikon pajalla ahkeroinnin jälkeen kukaan ei enää naureskellut Jonesin panssariautolle, sillä Jonesin ponnistelujen ansiosta Catalina oli kuin uudestisyntynyt. Se ei enää ole vain Jonesin ”uskollinen kumppani” – se on myös hänen luotettava suojelijansa. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 40:een. Huomio! Varaston tarvikkeiden enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Ainutkertaisilla muotokuvilla erotut hienosti selviytyjien joukosta. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.