Core Keeper
Herää tutkimusmatkailijana salaisuuksia kuhisevassa unohdetussa luolassa. Valinnoistasi syntyy eeppinen matka tässä palkitussa 1-8 pelaajan hiekkalaatikko-kaivosseikkailussa. Kerää aarteita ja resursseja, valmista parempia työkaluja, rakenna tukikohta ja tutki dynaamisesti kehittyvää maailmaa, joka odottaa löytäjäänsä. Kehitä taitojasi, kukista legendaarisia titaaneja ja paljasta Ytimen voima. Hoida puutarhaa, kalasta mystisillä vesillä, opettele erilaisia reseptejä, kasvata ja hoida eläimiä, kohtaa luolan asukkeja ja kaiva oma maailmasi lumoavassa maanalaisessa seikkailussa.