Cobalt
Ammu, kieri, lyö ja hypi tiesi aina hidastettuun voittoon asti Cobaltissa, Oxeye Game Studiosin kehittämässä toimintatasoloikassa. Yksinpelissä olet salaperäinen kyborgi, joka on jäänyt ansaan vieläkin salaperäisemmälle planeetalle. Voit myös pelata ystävien kanssa koko joukossa erilaisia yhteistyö- ja kilpailupelimuotoja, jolloin riemua riittää varmasti kaikille. Peli on lokalisoitu englanniksi, saksaksi, ranskaksi, italiaksi ja espanjaksi.