Citizen Sleeper 2: Starward Vector
Kauan odotettu jatko-osa yhteen vuoden 2022 kehutuimmista roolipeleistä! Olet nukkuja, keinotekoiseen kehoon sijoitettu ihmismielen emulaatio. Pakenet sinut valmistanutta yhtiötä sekä jengiä, joka pyrkii hallitsemaan sinua. Kaappaa alus, kokoa miehistön ja liittolaisten verkosto, ja ota vastaan haastavia keikkoja, kun yrität rakentaa itsellesi tulevaisuutta. Valitse luokka, muokkaa taitojasi ja kokoa miehistösi uniikissa pöytäroolipelien inspiroimassa pelissä. Tulevaisuutesi riippuu nopan tuloksesta, kun teet vaikeita valintoja monimutkaisessa maailmassa. Tämä roolipeli on uusinut Citizen Sleeperin palkittuja järjestelmiä ja se tyydyttääkin sekä alkuperäisen pelin fanit että uudet pelaajat. PYSY MENNEISYYTESI EDELLÄ Epätoivoisena yrityksenä vapauttaa itsesi orjuudesta kirjoitit järjestelmääsi hallitsevan koodin uusiksi. Olet jälleen karkusalla, tällä kertaa reistaavan kehon kanssa, päästäsi on luvattu palkkio eikä sinulla ole muistikuvaa menneisyydestäsi. UUDELLEENKÄYNNISTÄ/RAKENNA/KORJAA Citizen Sleeperin mullistava noppajärjestelmä palaa jatko-osassa uusittuna. Hallinnoi stressiäsi tai saa vauriota noppien perusteella. Huolehdi järjestelmääsi ilmestyvistä vioista. Koettele onneasi ja yritä tehdä tästä kierrosta merkityksellisen. KOETTELE ONNEASI Jokaisella hahmolla on nyt uniikki ”Push”-kyky, joka auttaa sinua kääntämään vaikean keikan kulkua eduksesi tai lähettää sinut vaaralliseen syöksykierteeseen riippuen siitä, miten päätät sitä käyttää. Heitä nopat uudestaan muuttaaksesi kohtaloasi tai keskity yhteen noppaan, jos haluat satsata kaiken menestyäksesi suuresti. NAVIGOI VYÖSSÄ Aseta kurssi keskuksesta toiseen täysin vapaasti ja ota vastaan töitä ja aseta tavoitteita mielesi mukaan. Starward-vyö on elävä maailma, joka palkitsee uteliaisuuden ja huolellisuuden, mutta riippuu sinusta itsestäsi, mitkä paikat ja tarinat ovat aikasi ja resurssiesi arvoisia. TEE TYÖ, SAA MAKSU Keikat tarjoavat uudenlaista keskittynyttä, taktista pelaamista Citizen Sleeper -elämykseen. Sinun täytyy valmistautua huolellisesti ja valita oikea lähestymistapa näissä useita kiertoja kestävissä vaarallisissa ja palkitsevissa töissä, mutta sinun on myös reagoitava sekä noppatuloksiin että kunkin tehtävän käänteisiin. VALITSE TULEVAISUUTESI Pelaajan valinnanvapaus on valtavan suuressa osassa Citizen Sleeper -elämyksessä, ja jatko-osa syventää tätä entisestään uusilla taitoheitoilla, joiden ansiosta pystyt ilmaisemaan kohtauksissa hahmoluokkaasi ja persoonaasi. Polveilevat tarinajatkumot vaativat sinulta vaikeita valintoja. Hahmosi tulevaisuus on sinun käsissäsi.