Citizen Sleeper: Helion Collection
Helion Collection sisältää kaksi peliä. Mukana on palkittu peli Citizen Sleeper, pöytäroolipelien joustavuuden ja vapauden inspiroima jännittävä seikkailu, jossa pääset elämään pakosalla olevan työläisen elämää yrittäessäsi selviytyä rikollisuutta kuhisevalla avaruusasemalla. Lisäksi kokoelmassa on tämän jatko-osa, Citizen Sleeper 2: Starward Vector, noppavetoinen roolipeli, missä hommaat avaruusaluksen, etsit miehistön ja otat vastaan keikkoja, joissa kuljet halki Starward-vyön. Citizen Sleeper Olet nukkuja, digitoitu ihmistietoisuus keinotekoisessa kehossa, jonka omistaa yhtiö, joka tahtoo saada sinut takaisin. Sinut viskataan Eyen vieraiden ja värikkäiden asukkaiden joukkoon, missä sinun pitää muodostaa ystävyyssuhteita, ansaita elantosi ja luovia tämän omituisen metropolin ryhmittymien välillä, jotta sinulla olisi mitään toivoa selviytyä seuraavaan sykliin asti. Citizen Sleeper 2: Starward Vector Pöytäroolipelien inspiroima peli inhimillisessä ja syvällisessä tieteismaailmassa. Olet karannut androidi, jonka keho reistailee, päästäsi on luvattu palkkio eikä sinulla ole muistikuvaa menneisyydestäsi. Hanki alus, etsi miehistö ja ota vastaan keikkoja, kun navigoit Starward-vyöllä.