Chasm: The Rift
Valmistaudu kohtaamaan kauhu pelimaailmaa mullistaneessa FPS-klassikossa. Ajan tuhoutumisen jälkeen olet jäänyt taistelemaan kauhistuttavassa monitasoisten, toisiinsa kytkeytyvien tehtävien rotankolossa täynnä kauhistuttavan groteskeja olentoja. TIETOA PELISTÄ Ukrainassa kehitetyn Chasm: The Riftin juuret ovat vuodessa 1997. Peli on yksi tämän aikakauden jännittävimmistä ja innovatiivisimmasta ensimmäisen persoonan räiskintäpeleistä ja kaikkien aikojen ensimmäinen itäeurooppalainen boomer-räiskintä. TARINA Alat tuntea, ettet ole enää yksin, ja käännyt juuri ajoissa. Ammut itseäsi kohti ryntäämässä olevaa armotonta mutanttia ja tapat sen. Alat aistia ilmassa outoa pelon tuntua ja ihosi alkaessa kihelmöidä tajuat pelon olevan peräisin itsestäsi... Mikä se olento oli? Jatkat tulittamista ja kohtaat yhä oudompia petoja, jotka kaikki ovat groteskeja mutaatioita aiemmin tuntemistasi olennoista. Yhtäkkiä selittämätön muuttuu selkeäksi. Maapallon ilmakehään on muodostunut aikakanavia, jotka muuntavat normaaleja elämänmuotoja joksikin, miksi niitä ei ole tarkoitettu. Olet osa erikoiskommandoyksikköä, joka saa petojen torjumisen ja hävittämisen lisäksi tehtäväkseen tuhota aikakanavat ja vapauttaa näin maapallo lopullisesti näiden tappavien mutaatioiden uhasta. PELAAMINEN Pelaajat pääsevät nauttimaan aikakäytävien halki kulkevista, sykettä nostattavista seikkailuista, kauhistuttavien petojen raajojen irti repimisestä ikonisella Blade Gunilla ja innovatiivisesta sääjärjestelmästä pelaamalla tätä 90-luvun lopun FPS-klassikkoräiskintää täydellä 4K-tuella, parannetuilla äänillä ja saavutuksilla 12:lle eri kielelle lokalisoituna.