Cats & Dogs Decoration Pack
Cats & Dogs Decoration Pack sisältää sekä kissa- että koira-aiheisia varusteita: kymmenen uutta lisäosaa kissojen ja koirien ystäville, neljä uutta lemmikkikuvioista lasitetta sekä neljätoista uutta tarraa, jotka tuovat lisää mukauttamismahdollisuuksia peliin.