Pelaa virallista CATAN-videopeliä konsolilla! Hanki resursseja, opi uusia strategioita ja rakenna asutuskeskuksia laudalla, joka herää henkiin. Haasta kaverit verkossa ja olohuoneessasi tai pelaa älykästä ja dynaamista tekoälyä vastaan, jotta voit olla voittava catanilainen! Sinä ja muut seikkailijat, jotka olette hurmaantuneet kaukaisten rikkauksien lupauksesta, jätätte kotimaanne ja elantonne löytääksenne uusia maita. Kohdattuanne vaaroja ja vaikeuksia pitkällä ja rankalla matkalla saavutte rehevän ja resursseja täynnä olevan maan rannoille, joilla ihmiset eivät ole aiemmin kulkeneet. Mutta muutkin ovat juuri päässeet tälle uudelle saarelle, ja hekin pyrkivät pärjäämään – ja selviytymään. Tervetuloa CATANiin! Henkiin heräävä lauta Näe kuinka laatat heräävät henkiin, kun kasvatat asutuskeskuksiasi ja valtaat lautaa. Kerää malmia korkeilta vuorilta, villaa vilkkaillta laitumilta ja puuta kukoistavista metsistä. Peli ei koskaan mene samalla tavalla, sillä muuttuvat laudat saavat jokaisen pelin tuntumaan, näyttämään ja kulkemaan eri tavalla. Pelaa paikallisesti kaverien kanssa Jopa 4 kaveria voi pelata paikallisesti! Yhdistä älypuhelin peliin ja pidä kirjaa korteistasi ilman, että kaverisi näkevät, mitä kädessäsi on. Pelitiloja ja palkkioita Kilpaile intensiivisissä moninpeleissä ja kokeile strategioitasi muita ympäri maailmaa sijaitsevia catanilaisia vastaan. Kohtaa yksinpelissä dynaamisia tekoälypelaajia, joilla kaikilla on omat tavoitteensa ja ainutlaatuiset pelityylinsä, jotka voit oppia. Paranna taitojasi ja kilpaile eri haasteissa kausien mittaan, jotta saat avattua jännittäviä pelinsisäisiä palkintoja.