Cartoon Network: Battle Crashers
Kun Uncle Grandpa ajaa vahingossa UG-RV:llä useiden ulottuvuuksien läpi, hänen mukaansa tarttuu yllätysmatkustajia: Gumball, Steven Universe, Finn, Mordecai ja Clarence! Nyt heidän on lyöttäydyttävä yhteen, jotta he voisivat kukistaa pahoja siruolentoja ja saada asiat kuntoon. Käytä kunkin hahmon ainutlaatuisia hyökkäyksiä ja erikoisliikkeitä elementtien valloittamiseen, kun taistelet tiesi kaikkien tasojen läpi ja selviydyt brutaaleista pomotaisteluista. Pelaa karttoja uudelleen erikoismuunnelmina, jotka lisäävät hupia, ja avaa bonushuoneita matkan varrella. Uppoudu yksinpelin haasteisiin tai nappaa jopa 3 ystävää moninpelitoimintaan tässä hullussa ulottuvuuksien välisessä seikkailussa!