Cartel Tycoon
Cartel Tycoon sijoittuu kuvitteelliseen 80-luvun Latinalaiseen Amerikkaan ja kertoo ajasta, jolloin kokaiini valtasi ensin Yhdysvallat ja sitten koko maailman. Naurettavan rikkaat huumeruhtinaat hallitsevat valtavia imperiumeja ja luovat tuhansia työpaikkoja. Mutta väkivallan kierre uhkaa rikollista alamaailmaa sisältäpäin. Rakenna huumeiden tuotanto- ja salakuljetusketjujen imperiumi ja hallitse samalla roistomaisia luutnantteja, valtion viranomaisia ja yleistä mielipidettä. Kilpailevat jengit, DEA, armeija ja jopa CIA uhkaavat kasvavaa liiketoimintaasi. Kun capo kuolee, valitse seuraaja ja rakenna raunioista uusi imperiumi. Tärkeimmät ominaisuudet: Kehitä vaatimattomasta maanviljelystäsi massiivinen logistinen järjestelmä, joka koostuu viljelmistä, laboratorioista, lentokentistä ja muusta. Tycoon-toimintaa eeppisessä mittakaavassa kymmenillä päivityspoluilla ja loputtomilla strategisilla yhdistelmillä. Kun capo kaatuu, ylennä joku persoonallisista luutnanteistasi johtoon ja jatka kartellin kasvattamista. Pese kovalla työllä ansaittua rahaa, jotta voit kehittää imperiumia, ylläpitää luutnanttiesi uskollisuutta ja lahjoa korruptoituneita poliitikkoja. Väistä viranomaisia ja taistele kilpailevia kartelleja vastaan samalla, kun tavoittelet suuria voittoja. Uppoudu dynaamiseen kerrontajärjestelmään, jossa on kymmeniä ainutlaatuisia hahmoja ja rajatonta hiekkalaatikkopelaamista. Tarinatila tarjoaa kymmeniä tunteja rikasta kerrontaa pelin maailmassa. Selviytymistila haasteita kaipaaville. Erittäin mukautettava Sandbox-tila, jossa voit pelata omilla säännöilläsi!