Cannibal Abduction
Cannibal Abduction kertoo ihoa kihelmöivän tarinan Henryn yrityksestä paeta kannibaalisen perheen talosta ennen kuin hänestä tulee päivällistä. Lähtyään viikonloppu lomalle isänsä autolla, Henryn suunnitelmat tekevä yllättävän käänteen kun auto hajoaa etäisellä alueella, johtavan kohtalokkaaseen tapaamiseen epäilyttävän avuliaan paikallisen kanssa. BONUS: Jos olet vielä hengissä kaiken jälkeen, murtaudu hylättyyn postitoimistoon Adamina The Night of the Scissorsissa! Kaikki on sinun otettavissa, mutta snipperillä on muita suunnitelmia sinulle. Kauhu mestarilta Tomás Esconjaureguy, tulee kaksi kauhun tarinaa! Tämä jännittävä VHS-tyylin low-poly selviytymis kauhu paketti on ehdoton kaikille slasher nauttijoille. Kissa ja hiiri pelityyli ja kevyitä pulmia, välttele tappajia keinoilla millä hyvänsä, varjoissa piileskelemällä tai piilo paikoilla. Mutta ole varuillasi, piiloutuminen ei aina ole tarpeeksi pakenemiseen. Selviätkö sinä, vai liitytkö epäonnistuneiden joukkoon?