Brunswick Pro Billiards
Brunswick Pro Billiards on realistisin ja immersiivisin biljardipeli millä tahansa alustalla. Tämä on Brunswickin virallinen lisenssituote, joka sisältää aitoja biljardipöytiä, -keppejä ja -pallosettejä. Kilpaile ystäviä tai muita verkkopelaajia vastaan Brunswick-taaloista! Päivitä voitoillasi välineitäsi ja pöytiäsi. Pelaajat voivat hioa taitojaan myös tietokonevastustajia vastaan, haastaa ystäviä paikallisiin moninpeleihin ja pelata yksinpelin haastetiloja, jotka tarjoavat monenlaisia pelivaihtoehtoja.