Brotherhood United
Juokse ja pelasta ystäväsi luotien sinkoillessa, mutta älä unohda olutta! Kun heidän ystävänsä kaapataan, täytyy veljeskunnan ottaa aseet esille ja selättää vihollisarmeija! Tässä pikseligrafiikkaisessa, toiminnantäyteisessä tasohyppelyssä juokset, hyppäät, ammut ja väistät tiesi kaikkien vastusten läpi tuodaksesi ystäväsi takaisin. Voit muokata hahmoasi erilaisilla hiuksilla, silmälaseilla, vaatteilla, kypärillä ja ihonsävyillä. Näin olet aina valmiina lähikuvaan, kun alkaa räjähdellä! Käytä aseita ja kranaatteja ja varmista, ettei kaverisi jää kelkasta.