Blasphemous
Blasphemous on rankaiseva toimintatasohyppely, joka yhdistää nopean hack-n-slash-pelin taitopohjaisen taistelun syvälliseen, mielikuvia herättävään tarinapohjaan. Pelissä tutkitaan valtavaa universumia, joka koostuu epälineaarisista tasoista. Paha kirous on langennut Cvstodian maiden ja asukkaiden ylle. Tämä kirous tunnetaan nimellä Ihme. Pelaa Katumuksentekijänä – ainoana selviytyjänä Hiljaiseksi suruksi kutsutusta massamurhasta. Kuoleman ja uudelleensyntymän loputtomaan kierteeseen jääneenä sinun on pelastettava maailma tältä kamalalta kohtalolta ja saavutettava tuskan alkulähde. Tutki painajaismaista maailmaa, jonka uskonto on kierouttanut, ja löydä monia salaisuuksia sen syvyyksistä. Käytä tuhovoimaisia yhdistelmiä ja julmia teloituksia iskeäksesi maahan irvokkaita hirviöitä ja valtavia pomoja, jotka ovat valmiita tekemään sinusta hakkelusta. Etsi ja käytä reliikkejä, rukoushelmiä ja rukouksia, jotka kutsuvat taivaiden voimia avuksesi, kun yrität särkeä ikuisen kadotuksen. Avainominaisuudet: Tutki epälineaarista maailmaa: Selätä pelottavia vihollisia ja ohita tappavia ansoja seikkaillessasi monenlaisten maisemien halki ja etsiessäsi pelastusta Cvstodian synkässä goottimaailmassa. Brutaalia taistelua: Vapauta syyllisyydestä syntyneen Mea Culpa -miekan voima ja teurasta vihollisesi. Hanki tuhovoimaisia yhdistelmiä ja erikoisliikkeitä, kun tuhoat kaiken matkallasi. Teloitukset: Vapauta vihasi ja nautiskele vihollistesi verisestä raatelusta – kauniisti renderöidyillä, pikselintarkoilla teloitusanimaatioilla. Mukauta hahmoasi: Löydä ja käytä reliikkejä, rukoushelmiä, rukouksia ja miekkasydämiä, jotka antavat uusia kykyjä ja ominaisuuksien parannuksia, joiden avulla voit selvitä. Kokeile eri yhdistelmiä ja selvitä pelityylisi. Eeppisiä pomotaisteluita: Sinun ja tavoitteesi välillä on valtavia laumoja jättimäisiä, kieroutuneita olentoja. Opi miten ne liikkuvat, selviydy niiden tappavista hyökkäyksistä ja nouse voittajaksi. Selvitä Cvstodian mysteerit: Maailma on täynnä piinattuja sieluja. Osa tarjoaa apua, osa saattaa pyytää jotakin vastineeksi. Selvitä näiden kärsivien hahmojen tarinat ja kohtalot, jotta saat palkkioita ja opit ymmärtämään paremmin synkkää maailmaa, jossa elät.