Betomis (Xbox)
Tutki pimeitä luolastoja urheana ritarina ja selviä hengissä käyttämällä järkeäsi ja rajallisia resursseja! Astu Betomisin haastaviin pikseliluolastoihin, joissa sinun on tarkkailtava ja tutkittava ympäristöäsi tarkkaan päästäksesi pakenemaan! Betomis on retrohenkinen 2D-toimintatasohyppelypeli, jossa jokainen rönsyilevän luolaston kammio on ruutu täynnä ympäristöä koskevia pulmia. Valoa on rajoitetusti. Aseet ovat vähissä. Tappavia vaaroja on kuitenkin runsaasti, piikeistä ja pyörivistä sahanteristä aina otuksiin ja lihansyöjäkasveihin saakka!