Before Exit Ultimate Bundle
Astu äärimmäiseen vuoronpäätöskokoelmaan pelien Before Exit: Supermarket, Before Exit: Gas Station ja sen kahden jännittävän DLC-laajennuksen parissa. Siivoa työpaikkasi, ratkaise loogisia arvoituksia ja varmista jokainen askare tässä kävelysimulaattorin ja poikkeavuuksien havaitsemisen jännittävässä yhdistelmässä. Työskentele yön pimeydessä tai tutki outoja päiväsaikaan tapahtuvia ilmiöitä suorittaaksesi tehtäväsi ja selviytyäksesi määräilevästä pomostasi. Onko sinulla kaikki tarvittava vuorosi päättämiseen ja turvalliseen kotiinpaluuseen?