Autopsy Simulator
Autopsy Simulator: Dead Memories -pelissä pelihahmonasi on keski-ikäinen patologi, jonka elämä on luisumassa alamäkeen. Kun urasi on syöksykierteessä ja olet menettänyt rakkaan vaimosi, olet joka päivän jäljiltä musertunut ja näännyksissä. Eräänä päivänä tavanomaisen ruumiinavauksen yhteydessä löydät ruumiin sisälle kätketyn esineen omasta menneisyydestäsi. Nyt vaikuttaa siltä, että jokin ei vain suostu päästämään irti... OMINAISUUDET Tutki ruumiita ja käy läpi tiedostoja etsiäksesi kaikkia vastauksia Jokaisella tapauksella on oma tarinansa ja jokaisella uhrilla on salaisuutensa. Selvitä ne ratkoaksesi pulmia ja oppiaksesi totuuden vainajista... ja itsestäsi. Asiantuntijoiden valmistelemia ja analysoimia tapauksia Jokainen tapaus on suunniteltu tosielämän patomorfologien ja rikosteknisten lääkäreiden avulla, mikä varmistaa tunteen aidoissa ruumiinavauksissa mukana olemisesta. Aina iljettävintä yksityiskohtaa myöten. Elinten ja ruumiinavaustapausten yksityiskohtaista kuvausta Pelin ruumiit, elimet ja vammat on laadittu ennennäkemättömän yksityiskohtaisesti. Vaikka tämä tekeekin pelimaailmaan uppoutumisesta helppoa, se ei sovi heikkovatsaisille. Ainutlaatuinen sekoitus simulaattoria ja kauhua Tarinatilan kiehtovat pelimekaniikat ja selkäpiitä hyytävät hetket pitävät sinut varpaillasi. Tai hillitse kauhua ja astu patologiopiskelijan saappaisiin Autopsy Only -tilassa.