Battle Ages
Rynni historian läpi ja valloita vihollisesi tässä upeassa taistelustrategiapelissä! Etene ihmiskunnan aamunkoitosta tuhansien vuosien läpi – jännittävä, eeppisen kokoinen PvP-taistelu, jossa rakennat sivilisaatiota tulen keksimisestä sähkölennättimeen. Luo työntekijöiden avulla viimeisintä teknologiaa edustavia teollisuusaloja, kehittele puolustusvoimia ja käytä aikansa älykkäimpiä tiedemiehiä kullekin aikakaudelle ominaisten mielikuvituksellisten aseiden keksimiseen. Kouluta armeijasi ja lähetä ne tuhoamaan läheiset siirtokunnat ja varastamaan niiden kätketyt rikkaudet. Liity historian läpi vievään kilpailuun ja taistele kaikkien aikojen voimakkaimman valtiaan asemasta! Battle Ages -pelin pääominaisuudet: – Johda sivilisaatio ihmiskunnan aamunkoitosta nykyaikaan. – Matkaa kuuden autenttisen ja jännittävällä tavalla omanlaisensa aikakauden läpi – lisää aikakausia tulossa pian! – Kilpaile tuhansia muita pelaajia vastaan maailmanlaajuisesta valtiudesta. – Keksi uusia ja tehokkaita aseita auttamaan taistelussa. – Yhdistä voimasi ystäviesi kanssa päihittääksesi muita ryhmiä eeppisissä, sukupolvien ajan jatkuvissa taisteluissa! – Pelaajien eri aikakausien joukot ottavat mittaa toisistaan: kivikauden barbaarit taistelevat keskiaikaisia ritareita ja Rooman legioonat Yhdysvaltojen pohjoisvaltioiden joukkoja vastaan! – 22 erilaista yksikköä, 15 erilaista loitsua, 11 erilaista ansaa ja yli 50 ainutlaatuista rakennusta rakennettavana!