Tässä Arkham-sarjan räjähtävässä lopetuksessa Linnunpelätin palaa ja kokoaa yhteen vaikuttavan superroistojen ryhmän, johon kuuluvat Pingviini, Kaksinaama ja Harley Quinn. Batman: Arkham Knight esittelee Rocksteadyn Batmobiilin, joka on pelisarjassa ensimmäistä kertaa ajettavana. Kriitikoiden ylistämän Batman Arkham -sarjan pelattavuuden lisäksi tarjottava legendaarinen ajoneuvo antaa pelaajille täydellisen Batman-kokemuksen, kun he kaahaavat Gotham Cityn katuja pitkin.