Backwoods Bangers Car Pack
Laajenna Wreckfestin maailmaa kolmella ainutlaatuisella autolla! Outlaw: Tämä 1930-luvun hot rod yhdistää amerikkalaiset muskelit ketteryyteen, se on upea yleisauto! Hornet: Tämä 1980-luvun euro coupé pärjää amerikkalaisia muskeliautoja vastaan ja on varteenotettava vastus jopa romuralleissa! Honey Pot: Varmista, että ahterisi on tiukasti istuimessa kiinni, kun tämä vekotin kääntyy ylösalaisin! Tämä DLC-paketti kuuluu myös Season Passiin.