Autot 2 -videopeli
Games on Demand -versio tukee seuraavia kieliä: englanti, norja.Toy Story 3 -videopelin tekijät julkaisevat nyt Autot 2 -videopelin, jossa pelaajat pääsevät eri puolilla Autot 2 -maailmaa oleviin tapahtumapaikkoihin joidenkin Autot-suosikkihahmojensa kanssa. Kouluttaudu K.R.O.M.I:n (Keskusrikosoperaatiot & moottoroitu informaatiotiedustelu) agentiksi ja suorita vaarallisia tehtäviä, kilpaile maailman nopeimman auton tittelistä tai käytä vakoojan taitojasi jännittävässä, toiminnantäyteisessä taistelukilpa-ajossa!