Atomicrops: Reap What You Crow
Reap What You Crow antaa kovan Atomicrops-työsi samalla mitalla takaisin! Se vastaa myös ikiaikaiseen kysymykseen: ”Miltä varishenkilö näyttäisi hevosen selässä, valtava viikate kädessään?” Siis sen mitä on aina haluttu tietää. Tämän ladattavan sisällön mukana tulee... Uusi hahmo: Oregacrow – Vasta maatilalle keittopata kourassaan saapuneella Oregacrow’lla on erityinen dieetti, joka muuttaa kaikki pudotetut siemenet maissiksi tai ruusuiksi. Niitä suuria satoja hankkiaksesi entistä korkeamman tason siemeniä ja täytä padat saadaksesi ainutlaatuisia päivityksiä! Uusi ainutlaatuinen kasvi: Oregano – Korvaa syötynä Heart Beetit. Täytä Oregacrow’n padat tietyillä sadoilla saadaksesi bonuspäivityksiä. Uusi ase: Scythe – Sopii täydellisesti niille, jotka haluavat päästä lähelle satoaan TAI vihollistensa vihaista puolta. Tämä on ensimmäinen ja ainoa lähitaisteluaseemme, joka sisältää runsaasti käytännöllisiä viljely- ja taistelumodeja. Mainitsimmeko, että viikate tarjoaa päivittäjille hevosen? Uusi ase: Leech Gun – Oletko koskaan miettinyt: ”Miltähän näyttäisi, jos valtavan iilimadon (tai kaksi) ampuisi kuin luodin?” Älä mieti enää. Ja myös, yök.