Atomicrops
Omistat postapokalyptisen erämaan viimeisen maatilan, jonka perit isoisäsi testamentissa vain hetkeä ennen maaseudun leimahtamista tuleen ydinräjähdyksessä. Se on nyt paikallisen kylän ainoa ruoanlähde, ja mutanttivillieläinten jatkuvasti uhkaama, joten teet mitä jokainen itseään kunnioittava maanviljelijä tekisi: Viljelet. Avioidut. Tapat. Atomicrops on toiminta- ja roguelite-maanviljelysimulaattori. Sinun täytyy kuokalla, sangolla ja automaattiaseellasi varustautuneena kasvattaa ultra-GMO-kasveja ruokkiaksesi paikallisen kylän... ja ansaitaksesi mojovan voiton. Puolusta maatasi mutanttituholaisilta, jotka hyökkäävät öisin syömään peltojasi. Kosi ja nai kylänväki taistelemaan ja viljelemään rinnallasi. Kerää päivityksiä, jotka kasvattavat satoa, voittoa ja voimaa. Saa paikalliset villieläimet auttamaan tehtävissä. AVAINOMINAISUUDET VILJELE. Kasvata mutanttikasveja ja korjaa runsasta satoa ruokkiaksesi ihmiskuntaa... ja tehdäksesi valtavaa voittoa. AVIOIDU. Kosiskele ja avioidu paikalliskylästä tulevan sukulaissielusi kanssa, joka taistelee ja viljelee rinnallasi. TAPA. Taistele nälkäisiä, postapokalyptisia tuholaisia vastaan öisin. Metsästä ja keräile vaarallisissa ympäristöissä siemeniä ja saaliita päivisin. Tee vihollisista lannoitetta lisätäksesi satosi laatua. PÄIVITÄ. Tutki biomien kaukaisimpia kolkkia löytääksesi menneiden maatilojen käyttökelpoisia artefakteja. Löydä ruostuneita viljelykoneita, antiikkisia puutarhatyökaluja ja viljelytehoasi kohottavia ohjekääröjä. Päivitä kylissä asettasi ja kykyjäsi rahalla. Paranna maatilaasi bonuksilla, jotka säilyvät läpi monien pelikertojen. YSTÄVYSTY. Värvää joukko possukamuja, kanakavereita ja lehmäkumppaneita automatisoidaksesi maatilan tehtävät. Atomicropsien kasvattaminen on vaikeaa, joten tarvitset kaiken mahdollisen avun. Adoptoi useita omituisia kissoja elämään maatilallasi. KISAA. Edisty läpi haastavampien vuosien avataksesi pistekertoimia ja varmistaaksesi paikkasi mestariviljelijöiden tulostauluilta.