Armored Warfare
Modernien tankkiammuskeluiden tulevaisuus Armored Warfare on tulossa Xboxille! Ohjasta huipputeknisiä tankkeja ja suorita kavereidesi kanssa co-op-tehtäviä, kilpaile muita joukkueita vastaan PvP-tilassa tai koe todellista tankkitoimintaa Global Operations -tilassa. Räjähtävä sekoitus kilpailua ja yhteistyötä suurilla kartoilla täynnä palautumispisteitä, valvontadroneja, AI-tukea, ilmaiskuja ja monia muita asioita.