Armello
Armello on hurja seikkailu, jossa yhdistyy kolme eri pelityyliä: korttipelien syvällinen taktiikka, lautapelien rikas strategia sekä roolipelijärjestemä. Yhtenä Armellon klaanien sankareista teet tehtäviä, juonittelet, palkkaat agentteja, tutkit, kukistat hirviöitä, loitsit ja kohtaat muita pelaajia, mielessäsi vain yksi lopullinen päämäärä — palatsin valtaaminen ja Armellon kuninkaaksi tai kuningattareksi julistautuminen. Armellon valtakunta on yhtä vaarallinen kuin kauniskin. Siellä jokaisen nurkan takana on vaaroja, vaikeuksia ja varkaita, ja Mätänä tunnettu korruptio leviää, eikä jätä yhtäkään otusta koskematta.