Armello - Usurpers
Liity taisteluun Armellon valtaistuimesta neljällä uudella pelattavalla sankarilla ja neljällä uudella sormuksella – yksi kullekin klaanille! UUSIA SANKAREITA Elyssia, pesäkolojen vartija Mestarirakentaja, joka tunnetusti saa asiat hoidettua. Sargon, kuolonkertoja Kauheus, joka käy kauppaa rajan takaisilla salaisuuksilla. Magna, särkymätön Susiklaanin hurmahenkisimpien sotureiden johtaja. Horjumaton. Ghor, villinkäinen Yksinkertainen karhu, joka on valtavasti kiintynyt metsiin. UUSIA SORMUKSIA Tansaniitti, sateenkaarikvartsi, rubelliitti, akvamariini.