Yhdistämällä peruspeli 3 massiivisen laajennuspaketin kanssa, ARK: Survival Evolved Explorer's Edition on paras tapa saada vielä enemmän dinosaurus-toimintaa! Explorer's Edition antaa sinulle pääsyn megahitteihin ARK: Survival Evolved sekä Scorched Earth-, Aberration- ja Extinction Expansion -paketteihin, mikä lisää lähes 900 tuntia pelattavuutta!