Arcadegeddon
Gilly, paikallisen pelihallin omistaja, yrittää pelastaa bisneksensä kasvottomalta megakorporaatiolta. Sen tehdäkseen hän ottaa kaikki parhaimmat arcade-pelit ja yhdistää niistä superpelin, mutta valitettavasti Fun Fun Co. -megakorporaatio hakkeroi pelin ja asentaa siihen viruksen. Sinun ja kavereidesi on pelastettava peli ja kotikaupungin viimeinen pelihalli. Tämä alati kehittyvä moninpeliräiskintä antaa sinun ja jopa kolmen kaverisi tutkia eri biomeja, pelata minipelejä, etsiä piilotettuja kirstuja ja kukistaa monia vihollistyyppejä ja pomoja. Arcadegeddon on yhteistyössä pelattava moninpelikokemus, joka tarjoaa sekoitelman PVE- ja PVP-pelikokemuksia ja sallii pelaamisen eri nopeuksilla. Voit pelatessasi suorittaa lisähaasteita paikallisilta ”jengeiltä”, jotka hengaavat Gilly’s Arcadessa. Ansaitset niistä enemmänkin kuin pelkkää katu-uskottavuutta. Katu-uskottavuudesta puheen ollen, ansaitse paikkasi tulostauluilta.