Adventure Bundle
Squirrel with a Gun Orava, tutustu aseeseen. Kehitä jyrsijänä taito rikollisuuteen ja kaaokseen jahdatessasi kultaisia tammenterhoja tässä hullunkurisessa räiskintä- ja pulmatasohyppelyssä. Taistele kynsin, hampain sekä asein paetaksesi salaisesta maanalaisesta laitoksesta ja kukistaaksesi agentit. Afterimage Afterimage on käsin piirretty 2D-toimintaseikkailu, joka korostaa nopeatempoista taistelua, monipuolista hahmorakennusta, epälineaarisia tasoja ja mukaansatempaavaa tarinaa fantasiamaailman raunioilla. Vuosia sen jälkeen, kun kataklysmi aiheutti ihmissivilisaation lopun, muistinsa menettänyt tyttö lähtee matkalle, joka käynnistää selittämättömästi tapahtumasarjan, joka määrittää uuden maailman kohtalon. Cris Tales Cris Tales on valloittava, indie-rakkauskirje klassisille JRPG:lle uudella perspektiivillä. Katsele menneisyyteen, toimi tässä hetkessä ja katsele, miten valintasi dynaamisesi muuttavat tulevaisuutta, kaikki on yhdellä näytöllä pelatessasi! Liity vasta herätettyyn Time Mage Crisbelliin ja hänen fantastisiin kumppaneihinsa fantasiamaailmassa, jota odottaa harmaa tulevaisuus. Voimakas Time Empress ja hänen joukkonsa uhkaavat tuottaa kataklysmin repimällä Crystalliksen ja alueen neljä muuta valtakuntaa kappaleiksi. Extinction Olet yksi maailman viimeisistä vartijoista, sotilas nimeltään Avil, jolla on apunaan taidot taistella viimeistä Ravenii-aaltoa vastaan. Taistele massiivisia barbaareja ja näiden liittolaisia vastaan maaseudun läpi, puolustaen kaupunkeja ja pelastaen pakolaisia, jotka ovat revittyjä kodeistaan.