Gas Station Simulator Gas Station Simulatorissa remontoit, laajennat ja pyörität aavikkomaantien varrella olevaa huoltoasemaa. Valinnanvapaus ja eri tavat pyörittää bisnestä ja hallita paineita ovat tämän pelin keskiössä. Gas Station Simulator - Airstrip DLC Autot ovat kivoja, mutta ehkä lentokoneet ovat kivampia? Rakenna tässä sisältöpaketissa pieni lentokenttä huoltoasemallesi ja auta Joeta lentoreittien kanssa. Tapaa Joe Joe on vanha pilotti, joka lentää yksipotkurisella koneella. Hän on hieman omituinen, ja yhtenä päivänä hän pyytää sinua auttamaan hankkeessaan. Joe tarvitsee sitä varten laskeutumispaikan keskelle ei mitään pysähtyäkseen siellä matkalla kohteeseensa. Palkkioksi hän ottaa sinut diiliinsä mukaan. Lentokenttä Sinulla on runsaasti tilaa, ja käy vielä ilmi, että huoltoasemasi lähellä on toisen maailmansodan aikainen vanha sotilaskenttä. Ei se voi nyt vaikeaa olla palauttaa taas toimintakuntoon, eihän? Voisit viedä hommat pidemmälle ja tilata lentopolttoainetta ja lentokoneen osia. Tuulipussista olisi tuskin haittaa, ja muutamasta valosta voisi olla apua, sillä sinun täytyy aika ajoin auttaa häntä laskeutumaan. Otetaan selvää, miten hommat kehittyvät ja mitä Joella on mielessään... Juuri kun juhlat ovat alkamassa uudella sisällöllä tässä ilmaisessa DLC:ssä. Juhlapaikka, keräilyesineet, suosion kasvattaminen ja jäätelö saavat kaikki innostumaan! Anna juhlien alkaa Ei ole mitään parempaa kuin viileät yöjuhlat keskellä ei mitään. Kun normaali asiakasliikenne hiljenee, tämä voi olla toinen tulonlähde avattavaksi. Luo upea juhlapaikka houkutellaksesi ihmisiä, tarjoa heille mielenkiintoisia tuotteita ja huolehdi heidän tarpeistaan. Mitä onnistuneemmat juhlat ja mitä tyytyväisempiä juhlijat ovat, sitä enemmän rahaa tienaat ja sitä suuremmat juhlat. Lisää suosiota Juhlat ovat myös loistava keino suosion kasvattamiseen, erityisesti niille, jotka kamppailevat suosion kasvattamisessa korkeammilla tasoilla. Jokainen juhlapaikan päivitys avaa uusia mahdollisuuksia suosion kasvattamiseen lisäbonuksena kaikkien muiden palkintojen lisäksi. Jäätelöaika Party Time -lisäosa tuo mukanaan jäätelökioskin, jossa on oma minipeli ja vuorovaikutus, joka täydentää juhlteemaa entisestään ja antaa sinulle lisää tekemistä huoltoasemallasi. Mitä enemmän vaihtelua, sitä parempi. Ja paljon muuta Siinä ei vielä kaikki. Pieniä ja ei niin pieniä asioita, kuten tablettityyppinen laite, jolla voit käyttää tietokonetta mistä tahansa. Ei enää juoksemista huoltoaseman puoliväliin tarkistamaan jotain tai asettamaan jotain. Ja esittelemme keräilyesineitä, jotka voi löytää pelin eri vaiheissa.