Wired ProductionsToiminta ja seikkailu
Sisältää 《Bulwark: Falconeer Chronicles》ja Falconeer Bulwark: Falconeer Chronicles on avoimen maailman rakentelupeli, joka keskittyy vapauteen ja ilmaisuvoimaan. Pelaajat voivat rakentaa laajoja kyliä, torneja ja linnoituksia, joista voi tulla kaupan keskuksia tai joukkojen kokoontumispaikkoja valloitusretkille lähdettäessä. Jätä jälkesi maailmaan, jonka edeltäjäsi ovat särkeneet, torni tornilta ja muuri muurilta, kun muovaat hankalia kallioita ja vaarallisia vesiä anteeksiantamattomassa ympäristössä, joka ei halua kesyyntyä. Tehtäväsi on saada 40 vuotta sitten käydyssä sodassa tuhottu sivilisaatio taas kukoistamaan ja luoda suuri asutuskeskus Great Urseehen – valtavan meren täyttämään maailmaan, jossa riittää kadonneita myyttejä, upeita maisemia ja vaaroja. Aloita yksinkertaisista puisista laitureista, kerää resursseja ja kasvata väestöä, jotta luomuksistasi tulee yhä suurempia ja pystyt lopulta rakentamaan huikeita kivitorneja ja linnoituksia, jotka hipovat taivasta, jota hallitsevat ilmalaivat ja jättimäiset sotalinnut. Luo kauppareittejä ja muodosta liittoja muiden osapuolten kanssa ympäri merta, hanki voimakkaita kapteeneja ja komentajia suojelemaan luomuksiasi ja hyödynnä heitä tutkimuksessa – tai kokoa oma taisteluryhmäsi ja julista sota muinaisille vihollisillesi. Pystyt itse muovaamaan tätä maailmaa ja valintojasi. Millaisen perinnön jätät jälkeesi? Mitkä luomukset kantavat nimeäsi? – Liidä majesteettisen sotalinnun selässä halki taivaiden, tutki häikäisevää merien täyttämää maailmaa ja ota osaa eeppisiin ilmataisteluihin tässä BAFTA-ehdokkuuden ansainneessa ilmataistelupelissä. Pelin on kehittänyt kokonaisuudessaan Tomas Sala. Olet Falconeer, voimakas taivaiden soturi ja matkaaja valtavien ulapoiden täyttämässä maailmassa, joka on rappeutunut useiden sukupolvien myrkyllisten päätösten ja erimielisyyksien takia. Koe seikkailu eri perspektiiveistä ja ryhmittymistä käsin ja lähde seikkailuun, jonka aikana voit selvittää Urseen maailmaa, sen kansaa ja historiaa verhoavat mysteerit. Selvitä tiesi läpi vaarallisten tehtävien ja sivuseikkailujen, aseenasi vasamaniskijä, joka suojaa aluksia ilmarosvoilta, krakeneilta ja muilta uhilta. Sukella merten syvyyteen, liidä pilvien yläpuolella ja taistele jättirapukaupunkien siimeksessä. Kamppaile ilmojen herruudesta salaperäisen Mancer Orderin kanssa, joka hallitsee ja valvoo teknologiaa.