A Pixel Story
Syvälle tietokoneesi uumeniin kätkettyyn maailmaan ilmestyy odottamaton sankari. Tarina tasoista ja vaaroista, maagisista kaukosiirtyvistä hatuista ja sarkastisesta ohjelmistosta, varastelevista lokeista ja maanisista operaattoreista. Se ei ole satu... vaan pikselitarina! Haastavaa tasohyppelyä, pirullisia ansoja, nokkelia pulmia ja röhönauruja irrottavan tarinan sisältävä A Pixel Story on matka pelihistorian läpi. Se testaa taitoja siinä kuin nostaa hymyn kasvoille. Pelasta järjestelmä... pelasta maailma!