Hellblade: Senua's Sacrifice
Pelien Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West ja DmC: Devil May Cry -pelien tekijöiltä tulee nyt soturin matka mytologian ja hulluuden syövereihin. Viikinkiajalle sijoittuvassa tarinassa murtunut kelttisoturi lähtee unohtumattomalle näkymatkalle viikinkien helvettiin taistelemaan kuolleen rakkaansa sielusta. Yhteistyössä aivotutkijoiden ja psykoosin läpikäyneiden ihmisten kanssa luotu Hellblade: Senua’s Sacrifice vie pelaajan syvälle Senuan murtuneen mielen melankoliseen raivoon.