NYKYPÄIVÄN TIETOLIIKENTEEN KYLLÄSTÄMÄSSÄ MAAILMASSA CHICAGOSSA ON KÄYTÖSSÄ CTOS, USA:N KEHITTYNEIN TIETOKONEVERKKO. Aiden Pearcenä voit hakkeroida koko tämän järjestelmän ja tehdä Chicagosta äärimmäisen aseen kostoretkelläsi. Mutta mitä tapahtuu, kun henkilökohtainen tehtäväsi törmää koko kaupungin kanssa?