Elite Dangerous Standard Edition
Elite Dangerous on avaruuteen sijoittuva massiivinen moninpeli, jossa yhdistyvät alkuperäisestä Elite-pelistä tuttu avoin pelimaailma, pelaajien tekemien valintojen mukaan kehittyvä juoni ja upeasti mallinnettu täydellinen Linnunrata. Sinulla on aluksi vain pieni avaruusalus ja muutamia krediittejä. Jotta selviytyisit petollisessa tulevaisuuden galaksissa ja saavuttaisit tavoitellun Elite-arvon, sinun on hankittava keinoja kaihtamatta uusia taitoja, tietoa, rikkauksia ja valtaa. Aikakaudella, jota hallitsevat galaktiset suurvallat ja tähtienvälinen sota, jokaisen pelaajan teot vaikuttavat ainutkertaisen pelikokemuksen syntyyn ja juonen kehitykseen. Pelaajien toiminnan seurauksena hallitukset kaatuvat, taistelut hävitään tai voitetaan ja ihmiskunnan etäisimmät asutut kolkat muuttavat muotoaan. Horizons-kausi nyt mukana! Elite Dangerousiin nyt sisältyvä Horizons-kausi antaa täysin uuden näkökulman galaksiin. Voit laskeutua tähdistä uusien outojen maailmojen pinnoille ja lähteä tutkimaan mantuja Scarab-tiedusteluajoneuvolla, valmistaa aseita sekä lisätä alukseesi lyhyen kantaman hävittäjiä ja kokea viihdyttävän yhteispelitoiminnan riemun. Ihmeellinen galaksi Elite: Dangerous ‑pelin avoimen pelimaailman näyttämönä ovat Linnunradan yli 400 miljardia tähtijärjestelmää. Videopelien historian kaikkien aikojen laajimmassa pelimaailmassa oman galaksimme tähdet, planeetat, kuut, asteroidivyöhykkeet ja mustat aukot on mallinnettu todellisessa mittakaavassa. Ainutlaatuinen pelielämys, jossa teoillasi on merkitystä Pelaajien toiminnan seurauksena hallitukset kaatuvat, taistelut hävitään tai voitetaan ja ihmiskunnan etäisimmät asutut kolkat muuttavat muotoaan. Aikakaudella, jota hallitsevat galaktiset suurvallat ja tähtienvälinen sota, jokaisen pelaajan henkilökohtainen tarina vaikuttaa koko galaksin tapahtumiin ja juonen kehitykseen. Luo oma tarinasi Metsästä, tutki, taistele, louhi mineraaleja, salakuljeta, käy kauppaa ja selviydy vuoden 3301 armottomassa galaksissa hankkimalla parempia aluksia ja komponentteja. Elite-rankingin saavuttaminen edellyttää taitojen, tiedon, rikkauksien ja vallan hankkimista keinolla millä hyvänsä. Massiivinen moninpeli Koe ennalta-arvaamattomia kohtaamisia ympäri maailmaa olevien pelaajien kanssa tutkiessasi Elite: Dangerousin massiivista moninpeliavaruutta. Voit kokea pelaajien valintojen mukaan kehittyvän galaksin itseksesi soolotilassa tai pelata ympäri maailmaa sijaitsevien muiden pelaajien kanssa avoimessa pelitilassa, jossa kenestä tahansa kohtaamastasi lentäjästä voi tulla luotettu liittolainen tai tappava vihollinen. Pelin pelaaminen edellyttää maksuttoman Elite Dangerous -tilin rekisteröimistä Frontier-palvelussa. Alkuperäinen avoimeen pelimaailmaan sijoittuva seikkailu Elite Dangerous on vuonna 1984 julkaistun uraauurtaneen Elite-pelin kolmas jatko-osa. Siinä yhdistyvät alkuperäisestä Elitestä tuttu avoin pelimaailma, pelaajien tekemien valintojen mukaan kehittyvä juoni ja upeasti mallinnettu täydellinen Linnunrata.