Assassin's Creed Origins
LAAJA TUTKITTAVA MAAILMA Kulje aavikoilta vehreille keitaille, purjehdi Välimereltä Gizan haudoille Niiliä pitkin ja kohtaa vaarallisia muinaisia ryhmittymiä ja villipetoja taisteluissa, kun tutkit jättimäistä ja arvaamatonta maata. KIEHTOVA TOIMINTAROOLIPELI Koe aivan uusi tapa taistella. Voit kerätä saaliina kymmeniä erilaisia eri harvinaisuusasteen aseita, joilla kullakin on yksilölliset ominaisuudet. Syvällinen edistymisjärjestelmä tarjoaa lukuisia mahdollisuuksia kehittää hahmosi valmiiksi haastaviin pomotaisteluihin, jotka asettavat kykysi koetukselle. UUSI TARINA JOKAISELLA PELIKERRALLA Kohtaat matkoillasi vahvoja ja mieleen jääviä hahmoja varakkaimmista ylhäisön edustajista mitä epätoivoisimpiin hylkiöihin ja pääset selvittämään monimuotoisia tehtäviä ja kiehtovia tarinoita.