Assassin's Creed Syndicate
KAKSI HAHMOA KAHDELLA ERI TAISTELUTYYLILLÄ Röyhkeä kapinallinen Jacob Fryena syöksyy taisteluun epäröimättä ja niittää vihollisia käyttämällä asearsenaaliaan salamannopeisiin usean kohteen tappoiskuihin ja vastaiskuihin. Jacobin kaksoissisar Evie on puolestaan hiiviskelevä mestariassassiini, joka on hionut hiljaisen ja nopean tappoiskun huippuunsa. TUTKI TEOLLISTUVAN LONTOON NOPEATEMPOISTA MAAILMAA Taistelukenttäsi on viktoriaanisen ajan Lontoo, jonka massiivisessa avoimessa maailmassa pääset tutkimaan ja taistelemaan koko kaupungissa Buckinghamin palatsista ja Big Benistä alkaen. Parkour-taitojesi avulla voit seurata vihollisia liikkuvien ajoneuvojen lomassa tai paeta nopeasti uskaliaan hyökkäyksen jälkeen. Jos haluat kokea rajattoman takaa-ajon riemun, voit kaapata pakomatkaasi varten hevoskärryt ja rymistellä kivikaduilla tai raivata tiesi Thames-joella kulkevien höyrylaivojen läpi. JOHDA LONTOON ALAMAAILMAA Perusta Iso-Britannian hurjin jengi haastamaan eliitti ja kukistamaan kilpailevat jengit. Asearsenaalisi voimalla voit tunkeutua vihollisten tukikohtiin ja ottaa Lontoon alamaailman hallintaasi. Palauta oikeus Lontoon vaarallisille kaduille. Tarjolla olevat keinot siihen ovat mitä moninaisimmat junaryöstöistä lapsityöläisten pelastamiseen.